1 APRIL

Haha, ja idag ska man väl lyckas lura någon eftersom att det är en tradition (?) Jag tror att jag har lyckats i alla år men inte fan kom jag på något bra lur idag..
Idag hände inte så mycket..
Gick upp klockan 10, åt frukost och sen åkte vi hem till min moster som fyllde 40, congrats! När jag kom hem så kände jag inte för att göra någonting alls så jag la mig i solen och där låg jag säkert i flera timmar och bara njööt :)På kvällen blev det massa tv:tittandes,
OC, finns inget bättre.
Playa del sol, så himla kul.
Hur man blir av med en kille på 10 dagar, störtskön!

Nu är det dags att sova med tanke på att jag till skillnad från alla min homies har skola imorgon, gaaah!
Jävla lyllosar här i Nykvarn, men det ska bli rätt kul med skolan även fast jag inte har någon lust.. byebye lingonpaj / lowlow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback