det är då allt händer

Ja, är det inte sanningen, att det är på helgerna allt händer?
Den här helgen har iallafall varit fullprppad med roliga saker :) 
I fredags var jag med johanna och angelica och vi hade en massa skoj för oss, tog en sväng på stan, färgade håret på angelicas syster, pratade om liven som vanligt och så tittade vi på the holiday och efter 10 minuter somnade sötnosen angelica. Sen var det min tur att somna men jag hann igenom lite mer än halva filmen och det jag såg var helt okej! synd bara att jag missade slutet :(

På lördagen vaknade jag som vanligt av att angelica väckte mig och sen käkade vi frulle innan vi begav oss ner på stan. Angelica köpte en tröja och sen åkte jag och angelica hem till mig i nykvarn och johanna hem till sig i skogen ;) Vi åt lite lunch innan vi fixade oss för kvällens händeles, Antonias party!
Det började med tjejmiddag under titeln "rocktema" vi hade det riktigt trevligt som vanligt och sen runt 9 tiden dök det upp ett antal killar som bara blev fler och fler under kvällens gång ;)
Efter en supertrevlig kväll var det dags att röra sig hemmåt, var väl hemma runt 1 tiden och sen blev det natti natti.
Tack för en trelig kväll antonia.

Igår, söndag så åkte jag, pappa och robert hem till farmor i gensta och tog en fika och det var kul att träffa henne :)
När vi kom hem kastade jag mig ner i soffan för att fortsätta mitt tittande på förhäxad, det är verkligen hur bra som hellst! :)  På kvällen blev det tv:tittaneds, Wallander-Byfånen tillsammans med syster och  hennes pojkvän. Just den wallandern hade jag missat av någon konstig anledning? Menmen, sen färgade jag håret på min söta syster och efter det tittade vi på slutet av titanic som också gick på tv. Den är ju så himla bra, börjar gråta varje gång jag ser den!
Det var den helgen det.

Btw, lowlow turns luwluw när hon är lite på kanelen / lowlow&angie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback