inget går som jag vill idag

Allt började redan imorse, mobilen hade dött och det är glapp i laddaren så jag fick inte igång den förns jag precis skulle gå, gaaaah!
Den höll sig tills jag klev på bussen till skolan, då hörde jag ljudet av ett sms men det dröjde inte mer än 2 sekunder (!) sen dog skiten igen.
Nr.2  Vi hade matlagningsprov idag i skolan och köttbullarna vägrade att bli som jag ville men fick iaf VG!
Nr.3  Som vanligt så måste jag vänta i 20 minuter på min buss eftersom att skolbussen sällan tajmar 780 men sen när jag står där så ser jag hur min syster och hennes pojkvän precis svänger ut från centralen.. Jag drar snabbt som faskien upp mobilen ur fickan och då möts jag av den där döda skiten :O Men jag kommer snabbt på att jag kan låna Sandras mobil så det gör jag. Ringer min syrra och självklart så är hennes mobilfan också stendöööd så det blev till att vänta på bussen iaf!
 Nr.4 När jag sitter på bussen påväg hem så kommer jag på att jag kan skcika ett sms till ciggis för att kolla om jag kan komma till deras skola ett tag men än en gång så möts jag av den döda mobilfan!
Nr.5 Äntligen hemma!!!!! Jag springer för att hämta laddaren med glapp i eftersom att vi inte har någon annan =/ Menmen, får tag på laddaren och skyndar i med mobilen...
Yeeeeeeeeees, precis det jag ville!!!!!!!!!!! eller inte, laddarjäveeeeeln har ju gett upp hoppet. Jag försökte med allt och hur länge som hellst men inte fan gick det och jag har fortfarande inte fått igång den.
Kan man bli mer irriterad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback