Jag vill somna om och aldrig låta den här drömmen ta slut.

Igår var det hur varmt som hellst, i skolan jobbade vi ute på svenskan och sen var det mössborttagning för treorna ;). Alla fick tårta och sen åkte vi hem vid 2. När jag kom hem så la jag mig ute på altanen och soolade med mammsen och självklart så lyssnade vi på älskade Sonja :)
På eftermiddagen så åt vi på terran och sen käkade vi glass och jordgubbar till efterrätt, muuums!
Efter det så gick jag till IP och tittade på A-lags matchen med Antonia, Alfred och John.
Sen var Johanna och Sofia med också, vi gick hem till affie och bara tog det lugnt..
natti natti (S).

Idag vaknade jag halv 8 gick upp och satte på Sonjas skiva och sen somnade jag om
och drömde den vackraste drömmen ever. 
Jag vill somna om igen och aldrig låta den ta slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback