länge sen..

.. har inte bloggat på 10 dagar nu, not good!
förra veckan hände det väl inte så speciellt mycket, tog det mest lugnt inför mora.
Åkte till mora på fredagen och kom hem på söndagen, hade hur kul som helst!
kommer ett inlägg om det lite senare, har tyvärr inte tid just nu.

i måndgas fick vi tillbaka matteprovet som vi gjorde innan lovet, fick VG så det känns bra.
sen hade vi idrott och då fick vi veta att vi ska springa cooper test nästa måndag USCH!
Jag   hatar   att   springa!
tisdag, onsdag och torsdag har varit lugna dagar, både hemma och i skolan.
i onsdags efter skolan åkte jag hem till angelica ett tag och vi gjorde väl inte så mycket som vanligt, tog det lugnt och pratade en massa :)
igår hade vi skolbandy och vi vann med 4-2 mot eskilstuna tror jag?
iallafall så vann vi hela skolinnebandy saken, så det var skönt!
sen bakade vi på engelska också, mycket gott.
jag och hampus tryckte i oss en hel persikokaka, hahaha!

idag har vi haft engelska nationella - uppsats.
eftersom att jag suger på engelska lär jag ju få ett lika sugande reslutat men men, sånt är livet.
det är bara att hoppas på det bästa!
efter skolan ska jag träffa angelica och johanna på stan, jag antar att det blir fika på nancy´s och så ska vi köpa present till antonia som fyllde år igår, grattis sötnos <3. ikväll kanske jag ska sleepa hos angelica också men pappa har som vanligt damp så jag får se hur det blir med det, men ska iaf vara med henne och johanna.

bye bitches.


Kommentarer
Postat av: Antonia,

tack darlo (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback