LOV!

I måndags hände inget speciellt, skola som vanligt och sen blev det träning :)
I tisdags hände desto mer, var i skolan, övningskörde för första gången och pappa sa att jag var riktigt duktig (A)
och sen på kvällen blev det film, pirates of the caribbean 2 som jag inte hade sett - shame on me!
I går så var det skola men slutade 12 så det var hur skönt som helst :)
Jag och mupp-adam hade lite matkrig och det var jätte kul men han blev en liten suriiis när jag jagade honom med grädden  ;) söötnos!

Idag började äntligen mitt lov :)
Gick upp klockan 11..
Åkte till södertälje med mamma och syster..
Där köpte en jacka och en väska!

Ikväll blir det nog massa mys med tjejorna, me like.

image121
Sandra, Sam, Louise, Adam :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback