mami <3

Min mamma är bäst!
Hon är som en bästa kompis, någon som alltid finns där när man behöver prata och jag älskar henne :)
Ibland kan hon vara riktigt rolig också för i helgen så var hon på kryssning och då hade hon köpt lite saker till oss barn. Jag och min syster fick djungelvrål och någon spritdryck i en "spermieflaska" haha! Och så köpte hon lite krämer till ansiktet. Sen så skulle jag packa in mina saker i gareroben och där har jag en liten låda med endel saker i..

M: tittar i lådan samtidigt som hon säger "vad är det i den här?"
L:  "ehm"
M: "starköl?!"
L:  "det var inte meningen att du skulle titta i den där lådan"
M: "jag rukar faktiskt inte titta bland dina saker"
L:  "äh, du kan ju titta där ibland och se om de är kvar ;)"
M: "haha, ja det kan jag ju göra ;)"

Sen så fortsatte vi med inplockningen, min mamma är cool!
och idag när vi åt så kom vi in på ämnet "valborg"

R: "Thom, vad ska du göra på valborg?"
T: "jaduu, suupa"
M: "Louise har starköl nere på sitt rum"
R: "du är inte 18 blablabla"
L: "nej men vad sorgligt"
R: "du ska inte dricka dom, har du fått de av Sara?"
L: "håll koll när dom är borta ;) nej inte av Sara, jag har kontakter ^^"
M: "ehm, hum"

Mer än så fick inte mamma fram och sen var allting igång och som vanligt så var mamma på min sida (A).

Man kan knappast ha en bättre mamma än så and i just love her <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback