påskhelgen är över / glad påsk i efterskott.

glad påsk
På långfredagen så blev det grillning på hökan och det var rätt mysigt.
Sen skulle vi på fest, men var det någon jävla fest? Nääääe.
Jaja, Angelica sov hos mig och det var trevligt.

Påskafton, Angelica åkte hem efter frukosten och då åkte vi och hämtade farmor i Gnesta..
Käkade påskmiddag runt tre-tiden och sen tog jag det lugnt tills Angelica kom igen.
Vi fixade i ordning oss inför kvällen, åkte hem till chrille i sundsvik där det blev party!
Det var rätt segt till en början men sen blev det helt okej :)
Kvällen slutade inte riktigt som planerat men det är sånt man får räkna med, angelica!
Johanna sleepade hos mig och vi pratade ut om våra liv innan vi somnade (A).

Idag, Påskdagen. Vaknade runt 9?
Åt frukost, skjutsade hem Johanna och åkte till badhuset i nyköping som har blivit en söndags-tradition!
för att min bror så gärna vill dit, haha.
Efter badhuset blev det donken, mmm så gott! det var hundra år sen jag käkade där tror jag?
Men iallafall. När vi kom hem spelade jag lite tv-spel med mina syskon och tog det lugnt.
På kvällen åt vi kräftor och det var ännu godare än donken måste jag erkänna ;)
Kvart över sju tog jag bussen till Södertälje..
Gick från Centrifugen till Viksberg, hem till  sötnosen angelica <3.
Så nu ikväll har jag varit med Angelica och Johanna och det har varit mysigt :)
Har skrattat hur mycket som hellst och gjort endel annat skoj också..

Nu har jubelidioterna somnat och jag sitter vaken helt ensam (?) hur kul är det på en skala1-10.
Och suuuurisen adam ringer ju inte upp mig så, fuckyou sötnos<3.
Nu blir det natti natti för min del också. (S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback