Sonja Aldén, underbar skiva

Dagen började med att jag vaknade upp i soffan där jag somnade igår till lustgården (A)
Gick upp och fixade iordning mig sen tog jag bussen till skolan.
I skolan var det som vanligt och jag fick tillbaka ett livsmedelshygien prov med betyget VG :)
Åkte därifrån lite tidigare för att möta Angelica på centralen för att sedan åka upp till stockholm..
Vi strosade runt lite grann i huvudstaden och jag köpte ett par nya tights på gina där vi också mötte Elli och Ida som kommit från Uppsala för att träffa angelica :)
Sen åkte vi vidare till Täby där sötnosen Sonja var och framförde några låtar och signerade sin nya skiva!
Efteråt så tog vi lite kort med henne och pratade lite innan hon skulle iväg.. riktigt go männsika det :)
Jag kom hem vid 10 tiden och då fick jag äntligen äta middag som jag hade längtat efter, men det var inte så konstigt med tanke på att jag inte hade ätit mer än 3 mackor i skolan.

/ sonjas skiva är helt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback