YESTERDAY.

Igår kväll övningskörde jag lite och sen åkte jag hem till Veronica där alla brudar var!
Jag hann inte ens ta av mig jackan förns vi bestämde att vi skulle dra till chrille..
Men när vi väl hade bestämt oss för att åka dit så hade inte alla skjuts =/
Så jag ringde gurrie min bästa kompis och han hämtade mig på moppe och så åkte vi :)
Verre och Jessi tog Jessis moppe...
Chrille åkte och hämtade Josse
Och alla andra åkte bil med Towes mamma ;)
Hemma hos chrille tog vi det lugnt, lyssnade lite på musik och sen bastade några :)
Riktigt mysigt var det!

Idag har jag varit på MAXI och handlat, my favorite place :D
Kikade lite på skopunkten också, och som vanligt hittade jag skor som jag bara måste köpa.
Så det lär jag göra någon dag på lovet (A)

Om 1 timme kommer sötnooosen josefin hit!
image122

bye loosers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback