25 augusti 2007

Min namnsdag om ni vill veta, louise.
Var som sagt i etuna med brudarna och vill nämna bästa citatet på länge..

Johanna: Åh, vet ni.. Min mamma har köpt en naken kvinna :D
Angelica: Va, en sån där barbara?
Alla (utom ange) börjar asgarva såklart
Men angelica fattar inte varför?!
Angelica: Vadå, vad menar ni då?

Det var mycket kul :)
Och nästan lika kul var det när jag snubblade i bussen så jag ramlade rätt ut i gatan och skrapade upp knät :O
haha, vilken dag med tjejerna!

På kvällen blev det en liten kräftskiva hemma hos oss och jag måste nämna ännu ett citat, den här gången av pappas kompis Jimma ;)

Vi sitter och äter och lyssnar på musik..
Jag börjar sjunga
Sara: TYST louise, vi äter
Anita (Jimmas fru): jag förstår dig lollo, jag har också svårt för att vara tyst när det är så bra musik :)
Jimma: Jag vill dansa men inte för musikens skull, jag bara har det i kroppen ^^
Alla börjar skratta och så säger..
Jimma: Fan, jag känner att jag måste bli avdansad
och vi garvar igen..

Kanske inte så kul för er, men det är lite familjeskämt som återkommer ett antal gånger i livet!

Idag har jag bara tagit det lugnt och ägnat den största delen av dagen framför tv:n, you know
förhäxad, min drooooooog!

Men nu börjar snart beck som jag väldigt gärna vill se.
skola imorgon, time to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback