sjukling

Bajs bajs och ännu mera bajs
för det första är jag allergisk mot något
och för det andra så håller jag på att bli förkyld
med andra ord, det kliar i näsan och halsen gör ont!

Så, då har jag fått klagat lite :)
Kändes riktigt bra att träna idag, förutom halsen och regnet förstås..
Något mer ni kanske vill veta är att jag är riktigt pepp på la creme men inte mina vänner, lite av bajset är till er så ni vet, så bajs på er.
Idag handlade jag och mamma, jag köpte en hår-tidning
och med det vill jag säga att jag har hittat en perfektimus frisyr till moi.
Åååååh vet ni, hurtig säger att jag är maffia lollo så då är jag väl det då, han fick vara med om han ville, vill du?
du kanske får, men bara om du är snäll.

Men nu kära vänner är det dags att vila halsen, därför tänker jag sova
school tomorrow you know!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback