sommar sommar sommar :)

visst är sommaren härlig :)
det tycker jag och därför tänker jag skriva lite om sommar´n 2007!

Jag har redan skrivit om en del saker men gör ändå en liten uppdatering på det..
gröna lund
midsommar på sjön
allsång på skansen
öland

Min underbara vän Johanna bjöd hem en hel del folk hem till henne för krök :) Det var hur trevligt som helst och det är något jag väldigt sent kommer att glömma, måste jag berätta att jag älskar dig?
Och som att inte det vore nog, nej inte på långa vägar för sen var det Sb´s tur att bjuda hem alla :)
Först tisdag v. 31 då det blev en riktig trevlig kväll med krök&dans, ellerhur sarah!
Och sen torsdag samma vecka med i sort sätt samma folk, riktigt nice ;)

Efter johannas partaj och innan Sb´s så drog jag&familj + joahnna&pontus till skarasommarland
- gud så vi skrattade och för att skryta lite så åkte jag och min babe allt ^^

Några dagar ute i angelicas stuga med henne och johanna var myyyyyys!
En kryssning till helsingfors har jag hunnit med också, mums säger jag bara! 

Sen blev det dags för the voice 07 och  o8a "discot" så jag och brudarna åkte upp men vi bestämde oss ganska snabbt för att åka hem och kröka istället ;) så in till södertälje, fixa dricka och sen mötte vi upp Mysterious M mfl. för att åka vidare till enhörna på fest. Men tyvärr så åkte vi fel och det slutade med en kvällsvandring på enhörnas vägar och snart var vi hemma i nykvar igen..  vilken kväll!

Sista veckan på lovet har varit rätt lugn och jag har tittat rejält mycket på film bla. så har jag haft ett harry potter marathon med mig själv, haha! dags för nr5 på bio nu :)

Sen har det självklart hänt en massa småsaker men det orkar jag inte skriva om.
bilder hittar ni i min
bilddagbok

Det var det, och imorgon börjar skolan igen!
och mina babes har börjat på vacksta, yeeeeey!

Kommentarer
Postat av: Emma

Och vilka är dina babes då? ;)

Postat av: lowlow

det är affe, tobbe, jocke och fredde såklart ;) nykvarn! haha

2007-08-22 @ 19:37:20
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback