allt för längesen nu.

hello babes.

det här har varit en riktigt dålig bloggvecka och det stör mig lite faktsikt, hahaha vad töntig jag låter men jag gillar det ;) 

måndag: julafton!

tisdag: i tisdags lekte jag med josefin och vi åkte in till södertälje på "fest" yeeey, vilken jävla fest. bästa någonsin. noooooot! sen kom hurtig och söder, fast bara snabbt. men det var iaf lite mysigt  :) och sen åkte vi hem med 12 bussen.  bajskväll

onsdag: först åkte jag och felicia till skärholmen sen till södertälje och där åt vi på nancy´s. jag var jätte hungrig så jag åt jätte mycket faktikst (A) hihi. Sen missade vi bussen så vi satt i lunagallerian i 45 minuter typ =/  uscha. Sen åkte vi iaf hem till felicia och då kom johanna och rebecca också så vi spelade wii  :) felle hade ett mycket roligt spel, det måste jag tvinga min syrra att köpa så vi också har det :D!  sen gick vi hem till mig och sjöng lite singstar. det var mycket mysig kväll.

torsdag: det var tänkt att jag skulle åka till stockholm med ciggis men nej såklart så blev det inte så, men jag gick iaf hem till henne ett tag och vi åt mat och myste :) det behövdes! Sen gick jag hem till mami, jag skulle liksom på träning men sen insåg jag att jag inte pallade så jag åt jättegod middag med mamma och hennes kille och sen tittade vi på "en officer och en gentleman" och hur bra var inte den på en skala 1-10 liksom. åh den gillade jag.

fredag: ja och idag är det fredag :) jag ställde min klocka på 10.00 för att vara duktig och komma upp i tid men såklart somnade jag om och gick upp kvart i 1. det är inte okej. tog iaf 2bussen in till södertälje, jag har letat efter en nyårs klänning  hur länge som helst nu :( men inte hittar jag nån.  köpte iaf en rouge och ett läppglans idag för det behövdes det med.  sen åkte jag hem och tittade på oc som jag förövrigt tittar på varje kväll =).  Sen blev det såklart lite wii också och nu sitter jag här som ett fån..  kul kväll liksom.

image193
richard gere var lite het i den filmen faktikst.

hejdå snyggingar, nu är det nog dags för lite wii eller oc. får se hur det blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback