jag känner mig verkligen hemma i mig själv.

Det är så skönt att bara vara, slippa att tänka på massa saker.
nej jag vill bara flyta igenom dagarna utan några problem och det gör jag just nu faktiskt. okej, skolan går väl inte så bra för jag är sämst på att plugga men den här veckan ska jag verkligen göra allt som jag inte har gjort än och lämna in skiten. sen så ska det bli skönt med jullov, det är verkligen något jag behöver för att vila upp mig ordentligt.

Idag köpte jag årets första julklapp och det blev till min syster, jag är inte säker på ifall hon snokar i min blogg så jag kan inte nämna var det var för något men jag hoppas att hon gillar det, vilket jag är rätt säker på att hon gör. Sen så har jag kommit på vad jag ska köpa till mamma också, nu är det bara att börja spendera pengarna som finns på kontot.. usch, jag vill försöka spara så mycket som möjligt!

Fotbollen har dragit igång igen, 2 veckor sen faktikst och det är jätte kul :) ny tränare och allt. och så drar vi på cup till åland den 25-27 januari, det ska bli riktigt naaajs.
Det här inlägget kanske inte blev så roligt men jag har inget annat att skriva om för såhär ser mitt liv ut just för tillfället.

massa kärlek, L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback