julmys :)

Hello anusar :)
Dagen började helt underbart! Nämligen med frukost på sängen :) macka och varm oboý, kan det bli bättre eller? Sen skyndade jag iväg in till södertälje för att träffa angelica så vi kunde byta tillbaka våra jackor. (äntligen har jag min älskade igen) vi satt och myste på nancys med klara och roberta också.  Men jag åkte ju dit för att köpa lite julklappar också så jag kilade iväg... Hittade jag något då? nej tyvärr gjorde jag ju inte det =/ fast köpte några småsaker till mig själv (A) Och inne på hm träffade jag även hurtig, söder och adam :)

sen på eftermiddagen hade vi lite julmys :) och sen kom johanna!
vi tittade på bruce den allsmäktige och färgade mitt hår.
jag säger bara en sak, black beautiful sen kan ni ju räkna ut resten..
det blev iallafall inte riktigt som jag hade tänkt mig men okej.

    
bild 1.
linne - hm
overknees - hm
hårfärg - schwarzkopf

bild 2.
från vänster. mammas killes
min
mammas
alltså ni behöver inte säga att min är finast även om ni tycker det, jag förstår om ni vill vara snälla mot mamma och hennes boyfriend. hihi ;)

bild 3.
mitt pepparkakshus, ska göra klart det imorgon, ganska sött va (A)?

nu ska jag se klart på ice age som jag började titta på igår.
<3 / L


Kommentarer
Postat av: Rebecca

gott med pepparkakshus. haha;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback