mysig dag måste jag erkänna.

Dagen börjar med tidig uppgång klockan 7, åker till skolan och bakar lussebullar :) dom var goda men hade säkert blivit godare om dom inte var så degiga (A) Slutade halv 12 så jag var nere på stan halv 1 och då skulle jag möta min bebis men inte var hon där! Nej hon var hemma och sov så jag åkte hem till henne och myste:) det behövdes! Tog mig tillbaka till stan runt halv 4 och då mötte jag upp pontus :) vi gick en sväng och pratade lite innan jag skulle med bussen till nykvarn. Hemma gjorde jag absolut ingenting och det var tråkigt, men sen frös jag så mycket så jag tog ett härligt bad :) det var jätte skönt och nu sitter jag här som ett annat fån.

image181

/ jag vet att ni diggar min blogg

Kommentarer
Postat av: Pontus

Diggar stenhårt ;) Går inte att inte digga efter du vet vilket inlägg ;) haha!

Postat av: louise

hahaha, jo jag vet vilket du syftar på ^^

2007-12-19 @ 13:01:53
URL: http://louisemarielle.blogg.se
Postat av: angelica

Hahaha lite kanske men diggar min mera! hihi.
Vems badkar är det älskling?

2007-12-22 @ 23:51:55
URL: http://angelicasf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback