Nintendo Wii :D

Åh det var verkligen ett roligt spel  ;)
Min syster fick det i juklapp och vi har säkert spelat bowling i vardagsrummet nu i över 1 timme.
och bara så ni vet så drog jag en strike första gången jag spelade det överhuvudtaget ;) slå de ni.
bilder kommer!

och till dig hurtig: sluta prata om min mamma nu. jag börjar nästan bli rädd att du är tänd på henne :O!!!!
först kommenterar du en bild på henne på bdb att hon är SNYGG sen kommenterade du endast om nr.13 i inlägget "sött?"
passa dig annars blire pisk!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Hurtig

Ojsan.. Förlåt, inte vill jag ha pisk. :) haha.

2007-12-25 @ 13:40:22
Postat av: Felicia

har också wii och jag suger på bowling!

Postat av: Rebecca

hörö din korv, logga in på msn, jag måste ha bilden på snyggingen! ;)

2007-12-27 @ 21:00:15
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Antonia

jag (L) wii, hahah jag mååååste ha det! drömde t.o.m. att jag köpte ett i natt, illa ;)

2007-12-28 @ 12:24:13
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback