Sista julshoppingen idag.

Igår efter näbbisen hade åkt hem så tittade jag på film med thom ( min låtsas bror ) vi såg på exorcisten 2 och jag var lite rädd så jag somnade eller okej halvsov.. sen vaknade jag ur min halvsovning vid halv 5 och då gick jag och la mig.  tänkte att ni kanske ville veta eftersom att det är så intressant för er!

Imorse vaknade jag klockan 9 =/ men somnade om och gick upp halv 12, då skulle mami till södertälje så jag skyndade upp för att följa med så jag kunde köpa dom sista julklapparna.. så nu är jag äntligen klar ;)
Och jag är nöjd med mina julklappar fast jag har haft jättedålig fantasi i år.
Sen när vi kom hem åkte vi skridskor. Det var jätte mysigt fast jag fick ha killskridskor och dom var svåra att åka i så jag sööög typ. min mamma tyckte att jag var jätte ful iaf  :( dumma mami.

image191
jag och lillebror.  fler bilder på
http://louisemarielle.bilddagboken.se

hejdååååh
1 dag kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback