sött?

Jag har jättetråkigt för jag dampade på alla så nu sitter jag här själv med mina tre vänner ( datorn, mobilen och magen ) på mitt rum. 

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

1) Jag heter: Angelica
2) Jag gillar: A, nyköping
3) Jag hatar: Camilla.skolan
4) Jag är kåt på: Ciggis mamma
5) Jag är verkligen super kär i: Elin
6) Snyggast i världen: Felle
7) Fulast i världen: Hampus
8) Äckligast i världen: Jessi
9) Muppigast i världen: Jonas hem
10) Tråkigast i världen: Josse mamma
11) Jag ska satsa på: Ladi
12) Bästis: Linus, ny
13) Jag vill ha sex med: Mamma
14) Hatar jag mest: Mathias
15) Jag har en hemlighet med: Nina f
16) Skäms jag mest över: Pernilla

image192
jag och janine i idre :)
lite mjölkrig har aldrig skadat.. jag älskar dig hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Hurtig

Snuskigt! 13) Jag vill ha sex med: Mamma

2007-12-24 @ 17:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback