teve hela dagen. och just det jag glömde en sak. sug min rööövsvett!

Okej, jag har verkligen inte gjort annat än att titta på teve hela den här otroligt långa lördagen.. 
Jag gick upp halv 2 och sen satt jag vid datorn ett tag tills jag kom på att jag ville se en film :) det fick bli vadet. ganska rolig och lite spännande. Sen åt jag och så såg jag på lyxfällan. Efter det ägnade jag mer tid åt datorn och sen pratade jag med min älskade vän sandra i telefon. Towe kom och vi snokade massa på datorn och såg sing a long. Vid 10 gick hon och jag såg klart på programmet själv, efter det var det sanningen bakom och inte missade jag det inte.. ärligt talat så väntade jag på att american pie skulle börja och nu har jag sett klart på den. Vill inte vara ensam det är så tråkgt :( kan ni andra komma hem nu?

Ville bara visa er vad min dag gick ut på.
sova
tv
dator
telefon

och vet ni, min syster är 19 år idag.
1 december 1988.  kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, sötnos :D

Postat av: Johanna

Men det är lungt för jag gillar lite hårdare tag ;)

2007-12-03 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback