Tjallalalalala

Namn: Louise Irené Marielle Fäldt
Född: 20 Februari 1991
Ditt liv med ett ord:
Gjort idag: besökt södertälje, firat mami, spelat wii (tjänade 130 kr på bowlingen) och lekt med antonia.
Vad drack du senast?: Sodastream dricka med smak av jordgubb :)
Vem är du kär i: Jag börjar bli kär just nu..
Vad ska du göra i morgon: Åka till stockholm och köpa nyårsklänning och träffa felicia.
Vad gjorde du igår kväll: Nötte oc och skrattade från 23:00 till 01:00, sjukt kul!
Danska, Finska, eller Norska: Norska.
TV: Oc, bonde söker fru, idol.
Hur många hamstrar har du haft sammanlagt: Nadas
Om du fick döda en artist på ett plågsamt sett skulle det vara? Hjälp!
Om du fick bestämma att det var konsert idag, vilket band/artist skulle du ta dit? Spice Girls helt klart!
Har du gråtit till en film någongång?: Många gånger.
Sista meningen innan du går?: Nyår närmar sig det är dags att ta sig an "top 10" du får veta vad det är när den dyker upp här.

see you later och bara så ni vet så har jag nytt rekord på nintendos wii - bowling.
närmare bestämt 224P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är också född den 20 feb ;) Fast jag är en 88. Fin blogg du har.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback