6 februari 2007

Jag är såklart fortfarande sjuk =/ vill verkligen bli frisk nu men jag kan inte göra så mycket åt saken.   Igår kom jag hem till pappa och det hände inte något speciellt direkt, jag kilade ner till träningen och det kan inte vara kul för dom som tränar för det var 6 stycken där så shape up nu brudar!  är ni sjuka kan ni iaf komma och titta, jaja efter träningen kilade jag hem igen och slängde mig i soffan framför tv:n :) där blev jag kvar hela kvällen och skönt var det.. Idag tog jag en lång sovmorgon till klockan 1 när jag könde att det var dags att gå upp så jag hann käka frulle innan nya tider började ;)  Sen hamnade jag här och har nu lagt över lite bilder på en skiva. Ska väl ta och städa lite på rummet innan pappsen kommer också.

louise, antonia, johanna
over and out, louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback