dagens

Dagens låt: as usual - hallelujah

Dagens frisyr: utsläppt med sidbena
Dagens smink: nadas
Dagens händelse: lugn skoldag
Dagens planer: plugga, titta på oc, topmodel and lustgården ^^
Dagens vill ha: mina presenter som kommer till helgen :)
Dagens saknad: Sandra!
Dagens drog: min Mp3, not whitout it!
Dagens tråkigaste: plugg
Dagens finaste: mina kissekatter, tjockis och bajsen <3
Dagens måste: plugga till livsmedelshygien provet imorgon och städa mitt rum
Dagens dricka: coke
Dagens köp: absolut ingenting
Dagens mat: fisk och potatis
Dagens sjuka: förkylning som aldrig försvinner :/
Dagens kärlek: Janine, i love you!
Dagens mående: helt okej, men det kunde varit bättre

i´m so fucking boerd, och nu blir det ännu tråkigare för jag måste plugga till provet imorgon "livsmedelshygien" och jag kan inte påstå att det är så himla kul  =/ aja.
bye, slyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynor!


Kommentarer
Postat av: louise

rec


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback