det är så det är

skööööööön
Idag kom farmor, min fater och hennes man för att fira mig. Jag fick pengar och det är verkligen vad jag behöver så jag är super nöjd :) Fick även pengar av pappa och så får jag presenter av släkten på mammas sida nästa vecka och jag chansar på att det blir lite pengar där också, sen får jag se när jag frå av min söta syster som för tillfället har damp på mig för att jag kastade hennes bodylotion som var slut :O aja, smällar man får ta (A)  Får se vad som händer ikväll men hoppas på något skoj annars ska jag titta på melodifestivalen! kanske ta och ringa angelica också, <3

Bilden togs för en vecka sen när vi anlände till nyköping ;)
från vänster: ciggis, lowlow, johanna

fuck off looooooosers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback