det var så...

... att min blgg dampade varje gång jag försäkte logga in så jag inte har kunnat uppdaterat sen i onsdags :/ not good i know, men nu ska ni få er en blick av hur min helg såg ut :)

fredag.
Skola som vanligt förstås, sen åkte jag hem och bara tog det lugnt och åt god mat och sen kom johanna och antonia och vi bara softade framför t:vn vilket var trevligt för det kan behövas ibland.
Iallafall så tittade vi på let´s dance och rocky and i just love it.

lördag.
Gick faktikst upp hyffsat tidigt för att vara mig och lördagmorgon, kvart över 10 :) de ni. På dagen tog jag det bara lugnt och var hemma med familjen sen var det äntligen dags för den efterlängtade festen som det har pratats om i några veckor.. Sarah och Josefin kom hem till mig sen skjutsade pappa oss till mamma där jag fixade i ording mig, sen kom Johanna och vi tog oss hem till Patrik! Det var redan en hel del folk där men som vanligt så var det jag och Johanna som drog igång dansgolvet och de flesta hängde på ;)
Det blev en riktigt lyckad fest med röj och sånt gillar vi :)  Men det var ju inte slut där för sen blev vi bjuda på efterfest hos en som bodde några hus därifrån så vi hängde på dit och kvällen slutade bra! Började röra mig hemåt vid hal 2 och sen blev det csi och en apelsin and after that i fell a sleep.

söndag.
Gick upp bara en kvart senare än gårdagen och jag känner mig riktigt stolt med tanke på att jag inte har sovit bort halva helgen :)  Jag käkade frukost med familjen sen tittade jag lite på tv innan det var dags för reklamutdelning med fotbollslaget. Jag och Towe åkte runt med Christina och vi hade superkul i bilen, en usa:are sitter ju aldrig fel ^^, Väl hemma runt fyra tiden blev det mat och sen tog jag det bara lugnt för söndagar är bakisdar, right? Sen kom syster hem och vi tittade på den ofrivillige golfaren den är lika rolig varje gång man ser den "ska jag hämta dig imorgon? nej, jag tar firmabilen"  om ni tittar på den så förstår ni det roliga ;) Det var väl ungefär det som hände den här helgen, helt perfekt i min smak!

måndag.
Dagen började med att pappa kommer ner och väcker mig en timme för tidigt och sånt gillar vi inte på måndagar så jag somnade om (A) Sen var det en skoldag med halvtråkig gymnastik, basket.. och jag råkade ge adam en lårkaka, sorry! Sen kom pappa och hämtade mig och då var det dags att dela ut lite mer reklam, usch usch. Och så smart som jag är så tappar jag mig mobil mitt i alltihopa men som tur var så hittade en kille den och ringde till pappa så jag fick tillbaka den :) Skyndade sedan iväg till träningen som var riktigt slapp, eller alla var så okoncentrerade så det var sorgligt menmen det är sånt man får ta.. Sen så hämtade mamma mig halv 8, vi åkte hem och jag käkade och sen blev det efterrätt - fruktsallad till shrek där den underbara låten hallelujah är med. Alla minnen bara snurrar runt i huvet när jag hör den låten, men nu ska jag ta en apelsin innan jag tittar på navy cis .   

bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback