hey ho, let´s go!

Igår så åkte jag johanna och ciggis till nyköping och träffade anton, zillen, viktor och många många fler :) det var riktigt trevligt och det blev ett jävla hålligång med dans och annat som tillhör - nämner inget mer än "lammkött". De flesta drog runt 12-1 men vafan natten är ung så vi som var kvar fortsatte parta till 3-4 sen började vi tänka på att gå och lägga oss och jag och linus som fyller år på samma dag som mig hamnade på någon jävla madrass inlåsta på toan, haha :D vi låg och snackade ett tag sen gick vi upp och käkade lite mackor runt 4-5 någon gång, sedan tillbaka till toan där vi fortsatte att prata sen halvsomnade vi väl runt 7-8 på morgonen men jag har blivit sjuk igen så hostan höll mig vaken =/ aja, gick väl upp 9 halv 10 sen chillade vi tills det var dags att åka hemmåt.

tyckte iaf att det var lite coolt att jag träffade linus som är 91a och fyller år på samma dag som mig, 20 feb!
tog lite bilder också, kommer upp på
bilddagboken senare idag.
bye, slyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback