hos aaaangelica

Fick skjuts av pappa runt 19 tiden så jag kom hem till min söta vän ungefär 20.30 :) Vi gjorde inte så mycket, satt vid datorn och pratade lite.. sen stekte vi äpplen med kanel som vi åt med glass och tittade på flicka, en helt okej fim!  Sen satte vi oss vid datorn igen, fixade min snygga design här på blogg.se ;) och så snokade vi såklart runt lite.  Tog lite kort och smörjde in oss med brunutansol innan vi la oss.

Först blev det som vanligt en stund vid datorn på morgonen sen frulle och sen började vi med våran skönhetsmorgon :) duschade, sen stylade angelica mig och så tog vi lite pictures ;)
Efter det blev det film igen, när mörkret faller och den var riktigt bra så den rekomenderar jag er att se! Och sen vid 16 tiden så kom pappsen och hämtade mig :)  åkte hem där jag hamnade framför datorn tills mamma kom och hämtade mig och sara vid 20.00. Väl hemma hos mammsen så tog vi en fika och sen kom Johanna och vi pratade lite om livet och sen tittade vi på mästerdetektiven kalle blomkvist lever farligt med min lillebror. Sen blev det natti natti (S)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback