Jag vill ge dig det bästa som jag äger

TILL MIN BÄSTASTE LOUISE

kortet

Det var en gång en liten laimgulgås som var en liten skrutt och bodde i nykvarn

En dag när hon och hennes vän var ute och gick träffade dem på en liten näbbgädda vid namn Louise.

Det var nog så det hela började.

Det tog inte många år innan dem här två nördarna började samma fotbollslag.

Då såg framtiden bara ljus ut. De lärde känna varandra och blev fort bra kompisar.

De levde sitt underbara liv på hökmossvägen. Där spenderade dem sommrarna med sina vänner och spela fotboll, sov i tält, lekte med kaniner, busa med gåsens syster.

Och massa mer.

Och de här två tjejerna är Angelica och Louise, som idag är 16 år båda två och är än i dag jätte bra vänner. Dem är som syskon.

Så mycket dem gjort tillsammans finns det nog inga som har. De har varit överallt och gjort de mest knasiga sakerna två tjejer kan göra.

Ta till exempel när dem åkte surfingbräda i nykenån och Angelica bajsa vid en brygga och skitet flöt upp. Och som när de klättrade på ballen!

Grisslehamn, åland och ännuuuu mer. Helt magiskt underbart.


Nu sitter jag här idag och bara tänker tillbaka på tiderna tillsammans med dig.

Jag vill bara sväva tillbaka. Jag älskar dig Louise.

Jaaaag vill bara gråta ut min glädje, att veta att jag fått uppleva syskonkärlek med dig är mäktigt.

En stark röst inom mig säger att det alltid kommer förbli så. Och I REMEBER LOVE i evighet.


Det är bara början mitt hjärta, vi har det bästa framför oss.


Känns som brevet aldrig kan ta slut. För en sån underbar människa med sånt stort hjärta kräver mer än små ord.

Jaaag vill förmedla min kärlek till våran vänskap.

Men jag hoppas av hela mitt hjärta att de små orden kan hjälpa dig på vägen att försöka förstå hur mycket

glädje och styrka vi har tillsammans. LOOOOUISE


JAG FÖRBLIR DIN KÄRLEK/ angelica swanström fridlund.


Kommentarer
Postat av: aaaaangelica

jag sket 2005, ta det lugnt mina fans. (A)

Postat av: louise

tack vännen, du är obeskrivlig

2007-02-26 @ 10:23:21
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback