just love it

o8Det här var en av de lugnaste fredagarna på länge, har bara slappat och laddat upp inför morgondagen ;)
det ska bli riktigt skoj att träffa boysen i nyköping faktiskt för nu är det ungefär 3 veckor sen sist.. hoppas på en super lördag/söndag och det blir jag johanna och ciggis som tar ärslet ur vagen och drar dit ^^   det här är lika efterlängtat som patriks fest var så det ska bli så jävla kul helt enkelt :D

från en sak till en helt annan - när jag ser den här bilden tänker jag tillbaka på sommaren 2006 och allt kul som hände, det var en av de bästa tiderna någosin!

* gröna lund, skolavslutningen
* dalecarlia cup
* tältningarna i sundsvik
* öland
* ung08 (då togs bilden)
* allsång, konsert
* alla soliga dagar
- sen hände det lite andra små saker som jag sent kommer glömma, men sommaren 2006 är helt klart en av de bästa hittills (Y)  hoppas på att 2007 blir ett lika bra år om inte bättre, det vore suveränt! 
men nu ska jag fixa lite stuffs, bye bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback