melodifestivalen

sanna nielsen
Sanna Nielsen - Vågar du, vågar jag
Jag fastnade för låten och tyckte att den var riktigt bra men det jag fastnade mest för var hennes vackra hår :)  det där är min nya frisyr innan skolan börjar får jag hoppas för den var riktigt läcker, grrrr!

sarah dawn finer
Sarah Dawn Finer - I Remember Love
Sarah sjöng rakt in i mitt hjärta, texten var grym och hennes röst är skrämmande fin! Jag kan inte beskriva hur den riktigt tog tag i mig och jag rös genom hela låten.

Sen undrar jag om jag är knäpp eller var det så att angelicas pappa johan var där i publiken :P? jadu, det är en mycket bra fråga men om det var han så är jag en jävel på att se bra ^^
Ikväll har det bara varit en mysig hemma kväll men det kan ju vara skönt det också ibland och så har jag faktiskt inte haft någon större ork för att hitta på något heller.. Vill bara ta det lugnt och få ording på livet så den här helgen fick gå till uppladding inför lovet för det kan nog behövas ;)

byebye, louise!

Kommentarer
Postat av: Ell

Sarah Dawe Finer va BÄÄÄST :) Men i sanna Nilsen fick jag lite Carola stil i henne, det tyckte jag inte om, men jag tyckte om låten och aa det är klart sjukt fin frisyr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback