skolinnebandy

Dagen började med sovis till 8, sen åkte jag in till södertälje där jag träffade janne och tisse :) vi åkte vidare till igelsta där vi skulle spela våran första match i skolinnebandyn, det är ju ganska självklart att vi mötte igelsta och vi var verkligen iställda på en förlust med 20 mål i baken haha! först tittade vi på killarnas match och vacksta vann med 7-3, good work boys :) sen var det då vår tur och det började bra för vi fick in första målet sen blev det lite fram och tillbaka men matchen slutade förvånandsvärt bra, 4-2 till oss :) det kändes riktigt bra så det är bara hoppas på att nästa match går lika bra.
sedan åkte vi tillbaka till södertälje och jag åkte till moraberg för att köpa dator med mamma till min lillebror men innan dom kom så kilade jag iväg till pappas jobb och pratade lite :) sen kikade jag lite på mobiltelefoner och jag har hittat den perfekta för mig, hoppas bara att den blir min också ;)
nu ska jag titta färdigt på föräldrafällan som jag somnade till igårkväll.
bye, slyyyyyyyyynor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback