the weekend

fredag.
Det började med sovmorgon hemma hos pappa, mys! Sen fixade jag lite med angelicas present, kilade hem till mamma och fixade iordning mig för tjejkvällen. Tog bussen in till södertälje klockan 5 och strosade runt lite på stan för att sedan åka hem till angelica som hade tjejmiddag :) Vi åt taccopaj, sjöng singstar, spelade buzz och hade trevligt. Senare så tog vi oss en sväng in till stan för att dra på fest men det var verkligen tummen ner!  Tog oss tillbaka hem till angelica där vi pratade lite innan vi somnade.

lördag.
Vaknade runt 9 och klev upp då också, jag är riktigt stolt över mig med tanke på att det var lördag morgon och jag somnade runt 4 tiden på kvällen.. Vi käkade frukost och sen så spelade jag, angelica, johanna och jennifer buzz och fyfan va jag sög! men kul var det ;)  Tog bussen in till stan klockan 2 där vi tittade runt lite men hade ingen energi att lägga  ner på shopping med tanke på att jag nästan är pank :( Istället så åkte vi hem med kvart i 3 bussen och så hade jag en mysdag hemma för jag kände inte att hänga på brudsen in till stan på fest. Nej istället blev det melodifestivalen med mamma :) Tommy Nilsson och Anna Book var helt klart bäst så det var tur att dom gick vidare! Sen så ringde antonia och frågade om jag ville komma hem till alfred (grannen) så jag kilade över dit, men där var det dött som i graven haha. Jag hade riktigt stor lust att knalla hem men jag ville ju stanna till tolvslaget så jag kunde sjunga med de andra för mathilda som fyller 16 år idag, grattis gumman <3 väl hemma satte jag på mästerdetektiven kalle blomkvist lever farligt för att somna till den men när den var slut fick jag ett oväntat samtal, ja ett riktigt oväntat samtal från Robin i Växjö :) Det var riktigt länge sen och det var kul att höra din röst igen.

söndag.
Ojojoj vilken sovmorgon det blev idag, jag vaknade halv 3 och det är helt sjukt att sova bort hela dagen men det spelar ju inte så stor roll när man är sjuk, right?  Iallafall så fick det bli en hemmadag framför tv:n och det fanns massa skoj att titta på faktiskt :) 

* Animal planet - något om apor (det handlade om en jätte söt apa som hette Charlie)
* Top model - Sverige (repris, men jag hade inte sett finalen så det var kul)
* Sing a long - repris av första programmet som jag också hade sett.
* Playa del sol - det är helt i min smak, men alldeles för kort.
* I en annan del av köping - så gulliga männsikor!
* Sen avslutade jag kvällen med filmen dirty dancing - sjukt bra!

Och så var det förkylningen, visst har det blivit bättre med halsen men har jag verkligen blivit bättre? Jag tror faktiskt inte det för det lutar mot att jag har lunginflamation och det är det sista jag vill ha nu när jag redan har varit sjuk en hel vecka! Men jag kan inte göra mycket mer än att ta det lugnt och inte vara ute så mycket.  Hoppas på att bli frisk snart iallafall :)

dagens låt: carola - sanna vänner!

snyggingar!
have it your way / louise!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska flytta till Orrspelsvägen om du vet vart det ligger :P Du, när ska du lägga in bilderna från Angelicas tjejmiddag i din bilddagbok btw? :) PUSS

Postat av: Sarah

Nej älskling, det är inte dig jag menar i mitt inlägg. det var jag och max som bråkade den kvällen. Så du behöver inte vara orolig ;) Jag älskar dig (L)

2007-02-05 @ 20:59:14
Postat av: louise

till sarah: okej gumman :) skönt att höra, älskardig!

2007-02-06 @ 15:13:52
URL: http://louisemarielle.blogg.se
Postat av: louise

till emma: okej :) jag har lagt ner alla på en skiva så får skivan gå runt för jag orkar inte lägga upp alla! så får du bilderna från veronicas kväll också, loveyou

2007-02-06 @ 15:16:44
URL: http://louisemarielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback