torsdag

Idag hade vi prov i livsmedelshygien och det gick verkligen inte bra, hoppas på ett G iaf men jag är riktigt tveksam =/ menmen, sen blev det lång rast innan våran 3 timmars engelska lektion började. så himla jobbigt med 3 timmar engelska på torsdagar och 3 timmar svenska på fredagar men man kan inte göra mer än att gilla läget. Kom hem runt 5 och då käkade jag lite sen åkte jag, pappa och bror upp till heron för att titta på "en natt på museet" och den var bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt! Sen nu ikväll har jag bara tagit det lugnt ska titta på nya BECK - advokaten med pappa nu :) 
Ledsen för dålig bloggning på sista tiden men jag har verkligen inte haft tid, ska skriva mer om veckan när jag har tid.

7 months of lies! 
dagens låt: tomas ledin - en del av mitt hjärta

see you bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback