tralalalala

loversFortfarande sjuk och fortfarande hemma från skolan, idag sov jag lika länge som igår även fast jag vet att jag borde ha pallrat mig upp ett par timmar tidigare menmen.. Tittade som vanligt på nya tider  vid halv 2 tiden och det är så himla bra :) det blir tungt sen när jag ska börja gå till skolan igen för då kommer jag missa det - inte bra inte bra! Igårkväll innan jag hamnade framför tv:n så bakade jag och syster hallongråttor och sockerkaka, mums! Hallongråttorna blev en aning misslyckade men var supergoda ändå ;)  Efter det så hamnade jag ju då i soffan framför tv:n och somnade runt kvart över 9 men vaknade 1 timme senare, tittade på navy cis innan jag gick ner och fixade lite på rummet.
Idag ska vi åka till farmor i gnesta och äta mat, love it.

, louise

Kommentarer
Postat av: Ell

Vilken fiiiin bild :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback