en lista kanske piggar upp mig?

Favoritalkohol: någon god drink :)
Favoritfärg: svart går alltid hem
Framtidsplan: tar dagen som den kommer
Tre prylar till en öde ö: mobil som laddas av solljus ;), min älskling vid det tillfället och ett flygplan!

Är du vegetarian eller vegan? nopie
Hur många har du kysst? så det räcker och blir över ^^
Hur många piercings har du? naveln (öronen)

Två saker du skulle vilja ha: mer tid, en värld utan sjukdomar!
Önske hångel: det har jag inget!

Pommes eller mos:
pommes
strand eller storstad: båda tack!
Något alla vet om dig: att jag inte ger upp lätt
Vad blir du glad av? alla mina vänner <3
Vad gör du när du blir ledsen? tröstäter och lyssnar på sorgliga / fina låtar..
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? don´t know
Vad längtar du till? sommaren & värmen
Favorit land: spanien & ryssland
Favotit stad:
har inte varit på så många olika ställen med drömmer om NY!
Favoritsnabbmatställe: donken ofcourse ;)
Vad har du i glaset? nothing

Favorit sago figur: så många att jag inte kan välja :D
Favoritte: har inget speciellt..
Favoritglass/ar: mjuk och kulglass
Vilken film får dig att gråta? titanic and the oc om det räknas (A)
Vad är skönhet? kärlek
Vad är lycka? kärlek

Om du fick 1 miljon: skulle jag använda pengarna mycket väl
När grät du senast? igår
När skrattade du senast? någon timma sen
Vad är du rädd för? kärlek
Vem är du rädd för? mig själ

Favoritmat: har så många.
Maträtt du avskyr: kan inte komma på någon just nu
Favoritgrönsak: gurka och morot :)
Favorit frukt: banan :D
Grönsak du avskyr: squash eller hur det nu stavas..
Frukt du avskyr: kiwi, får utslag  =/
favorit plats att ha sex på: det väntar att se.
Vacker människa: alla är vackra på sitt sätt
Klok människa: mycket bra fråga..
Meningen med ditt liv: lev farligt som ung och kom till helvetet som kung!
Vad åt du till frukost? tå mackor och ett glas juice
Gillar du svarta kläder? absolut :)

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Jonas
Brukar du svära mycket? om jag gör
Största misstaget som du begått? säger bara R!
Har du pojkvän? Tyvärr inte :'(
nått du ångrar att du inte har gjort: nej inte än så länge iaf..

Är du kär? ni skulle bara veta, jag är olyckligt kär för tillfället :(
Hur tidigt stiger du upp? det beror på
Gillar du att slåss eller? nej men det kan vara lite kul med girlfights någon gång ibland ^^
Hur många timmar sover du per natt? inte tillräckligt många iaf.
Saknar: EMIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan du stå på händer? ja det kan jag.
Favoritserie:  the O.C helt klart :)
Gröna eller röda äpplen? både och
Senaste hångel? Emil

Bra musik video just nu: vet inte
Har du raggat på internet? NO WAY!
Bästa barnprogrammet: disneydags såklart
Kärleken: just nu ingen :(
Religon: kristen egentligen men jag tror inte på sånt
Amerikanskt eller brittiskt: doesn´t matter

Listan piggade knappast upp mig, det var ju nästan så jag blev deppigare =/.
Men alla ni små nördar som gillar att blogga kan ju ta den här listan och göra den ni med,

bye/ louise

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, jaa, R va ett bra exempel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback