everything changes

Den låten är så himla bra :) Hejade såklart på Markus i idol. Idag väckte mamma mig runt 11 men jag somnade om direkt och vaknade sedan vid kvart över 2 då jag bestämde mig för att gå upp. Käkade lite frukost och satte mig vid datorn och nördade lite samtidigt som jag glodde lite på tv också. Men sen blev det en snabb middag efter en snabb dusch för att skynda iväg till björkestahallen där det var prisutdelning med fotbollslaget.. Fick varsin medalj utan band  :O hur kan man göra så? Aja, gick hemmåt igen och sen så kom Johana och Tove förbi, love them <3  vi tog massa mupp-bilder som passade bra när vi sen tittade på KÖPING, haha! sen kom sötnosen emil också och vi gick he till mig och glodde på OC och nu sitter jag här och funderar på hur morgondagen kommer att bli.. sista dagen på lovet, önskar att det kunde vara minst lika lång tid kvar :'(.   

Hade tänkt att se lite till på the OC och sen krypa ner i sängen för att orka kliva upp 10 imorgon bitti som jag och Johanna har lovat varandra ett antal gånger det här lovet ^^ Men imorgon är det vår sista chans så då ska vi klara det, 
see you / Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback