girls just want to have fun!

Idag fyller pappin 45 år :)  jag och sara köpte en fin blombukett och dukade bordet fint, myyys! sen käkade vi och efter det såg vi på the pink panther, riktigt bra var den. När vi hade haft lite mys framför tv:n så tittade jag och min syster på girls just want to have fun och fyfan va bra den är, man blir så glad av den :D. Iallafall så hamnade jag här tillslut som vanligt ^^ Och fick reda på att det är party imorgon, kan det bli mycket bättre? Nej min helg är helt enkelt perfekt nu!  

  • Fredag, party!
  • Lördag, mys med mamma!
  • Söndag, Match!

Älskar när helgen ser ut att bli så lyckad för det är inte ofta det händer :)
pappablommorbordetpaaaarty

see you / louise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback