helgen närmar sig med stoora steg.

Ett tag så hoppade jag på en super helg men när man fick reda på den tidiga matchen så sprack ju hela helgen =/.  men så kung som jag är så har jag löst alla problem nu.. för imorgon efter skolan blir det en sväng på stan sen hem och fixa mig och vidare till sarah som ska ha tjejmiddag :) Där efter tänkte jag dra mig hemmåt runt 11 tiden för att orka upp till matchen dagen efter, halv 8 :(.  Så då blir det match och efter den ska jag ta mig hem till min faster som fyller 33 år idag grattis. Får se hur länge jag blir kvar där men sen är planerna att jag ska på fest i salem med några stycken och hoppas på att få sova hos jonas eller hallon, det skulle bli suuuper :D Till sist så blir det nog en liten sovis på söndag för att sen orka med brottnings träningen som bara är styrka :O beach 07 för fan!

kamerakåt



Hoppas verkligen att helgen blir som planerat, louise!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback