helgen slutade bra och dåligt!

Fredag.
Började med skola och sen blev det en sväng på stan för att köpa present till Sarah :) Kom hem fixade iordning mig och sen kilade jag iväg till Sarahs tjejmiddag, där blev det singstar och så spelade vi "med andra ord"  det var riktigt skoj!  Sen blev det hemgång runt 11 pg.a tidig match dagen efter.

Lördag.
Det började med att jag vaknade och hade ont i halsen men tänkte inte mycket mer på det utan tog mig upp ur sängen kvart över 7 för att ta mig till samlingen halv 8. Sen åkte vi till Oxelösund och spelade match mot onyx - det gick inte så värst bra men ändå helt ok!  Väl hemma igen så tog jag det bara lugnt, satt och nördade mig framför datorn innan jag gjorde i ordning mig för att åka till Gnesta till min faster som hade fyllt år.  Vi var väl där i ungefär 2 timmar sen åkte vi tillbaka till Nykvarn och jag & Johanna åkte in till Södetälje och sen vidare till Salem på fest :) Det var riktigt kul och jag träffade en hel del nytt folk också..  Vi var tvugna att dra där ifrån runt 11 men vi hade faktiskt kul ute också ;). 
Tog 12 bussen hem och där var det en kille som satt och spydde, mysigt :S.
                   
har fler bilder i min bilddagbok :)

Söndag.
Halsen hade defenitvt inte blivit bättre efter gårdagen, snarare sämre så det blev inget bra slut på helgen men tjejmiddagen hos sarah och festen i salem gjorde att den blev riktigt lyckad ändå.

Tack för en trevlig kväll allihopa <3, louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback