lowlow

kamerakåtDet är helt sjukt hur jag känner och beter mig för nu har jag insett att du inte är värd mig men ändå är det svårt, but life goes on.

Om jag så ska leva livet ensam så är det bättre än att låta det bli fel, right? Orkar iaf inte bry mig ett skit längre, får se vad som händer med kärleken men vem bryr sig! Nu ska jag ta och leva livet.

Idag hände det inte mycket, tog en skön sovmorgon till halv 1 sen gick jag upp och nördade mig framför datorn tills det var middag och efter det begav jag mig till träninge, usch vad jobbigt det var  =/ men vafan, beach 07 =). När jag kom hem tog jag mig en dusch och sen hamnade jag framför tv:n så jag glodde på playa del sol & köping, rikitgt bra faktiskt. Sen så kom nörd-lowlow fram igen och här har ja suttit sen klockan 10, men nu måste jag försöka sova även fast allt bara är jobbigt just nu.. Kan inte strunta i skolan, det löser inga problem, så nu blir det att krypa ner i min sköna säng och somna till lite musik.




take care, louise!


Kommentarer
Postat av: Antonia

han är verkligen i värd dig, i love you.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback