lyckad kväll.

Det blev en riktigt lyckad kväll igår hemma hos Viktor i Brunnsäng. Jag, Johanna, Hallon och Jonas körde hela tiden, fyfan va kul det var! Tove gled mest runt men hon dansade en hel del hon också. Sen skulle jag, Lotten, Johanna och Patrik gå från Brunnsäng till Centrifugen för att ta bussen till Nykvarn. Vi gick hemifrån Viktor vid 1 tiden och tog den snabbaste vägen för att hinna med bussen men det innebar att vi var tvugna att gå igenom en skog vilket inte var det smartaste för där drog jag på en feting vurpa ^^ haha. Har 3 blåmärken på benet efter det menmen... När vi var tillbaka i Nykvarn så stog polisen och blockerade vägen vid Björkesta, vet inte riktigt vad som hade hänt men vi tog oss en titt (A). Sen gick vi en sväng i Nykvarn och satte oss och pratade lite innan vi gick hemåt.  

Måste bara påminna er om att Amanda fyllde 16 år igår, Grattis bruden!

- kommer även komma bilder härifrån i min
bilddagbok men kan inte lägga in bilderna förns i morgon.

t, l , j
my girls, louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback