nyfärgat

Jag vill börja med att säga att helgen var nästintill perfekt :) fredagen hemma hos simone var superkul! lördagen blev inte riktigt lika rolig men helt okej, söndagen blev det match på och den gick bajs dåligt :O nämner inte ens resultatet.. Senare åp kvällen så ringde adam mig och sa att det inte blev någon skola pga, strömavbrott som orsakats av stormen ^^  Då satte jag och syrran på en film som jag sen somnade till och så tog jag en låååååång sovmorgon :D gick upp runt 2 och käkade frukost sen glodde jag lite på tv och sen kom tove och färgade håret på mig!   Ska lägga ut bilder på bilddagboken och kanske någon här också :P  Menmen, nu ska jag titta lite på OC för på onsdag börjar det igen :D:D:D
saknar dig angelica, sanna vänner!

meeeeee , louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback