Nykvarns IF - Damjuniorer.

louise djIdag var det träning och det var riktigt kul förutom att jag typ stukade fingret =/ men det var ingen större fara! Har match i helgen på den roligaste dagen och den roligaste tiden, och gissa vilken.. Nej det kan ni inte för det är samling HALV 8 på LÖRDAG MORGON :O det är inte bra. Men man kan ju inte göra så mycket åt saken.  Fick iallafall lite bilder från lagfotograferingen idag.

Ser hur sne ut som helst men jag bjuder på det, haha :D

nif damjuniorer
Övre raden från vänster: Leif Rauhala (tränare) Sara Eriksson, Linn Eriksson, Antonia Isaksson, Louise Fäldt, Elin Karlsson, Nina Lindholm, Tomas Lindgren (tränare)  Nedre raden från vänster: Sofia Karlsson, Josefin Öberg, Ellinore Metso, Kim Ekenhall, Sarah Emanuelsson, Elin Lindgren, Ina hällgren.

Nu ska jag fixa lite innan jag går och lägger mig / louise

Kommentarer
Postat av: Antonia

snyggingar ^^

Postat av: Rebecca

gud vad söt du blev(:

2007-01-26 @ 17:51:28
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: KIm

Snyggt bild på laget. Vi syns i morgon.På träning.

2007-05-29 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback