olyckskväll

SHIT VILKEN JÄVLA OLYCKSKVÄLL SÄGER JAG BARA!!!!
Det börjar med ett jävla snöoväder och blablabla.. Sen åker vi på match till Vagnhärad och Ina skadar sig så hon får skjutsas till sjukhus med ett knä som inte ser bra ut.. Vi blir en spelare för lite i kedjorna så nu står vi med 9 spelare och får gå runt på 5 stycken i anfallet, det blev riktigt jobbigt att spela så mycket så de flesta tappade greppet om matchen och det slutade med förlust ( 6-2 ) inte kul, vi packade in oss i bilarna och började åka hemmåt. Ninas bil kom iväg lite före Antonias bil som jag åkte i, och när vi kom till en kurva så såg vi att det var en bil som hade kört i diket, vi i våran bil : SHIIIIIT nu har det hänt en olycka och jag tittade väldigt noga dit och såg att det var NINAS bil !!! vi stannade till vid kanten och Antonias pappa gick ut och pratade med dom och såg till att allt var okej, och det var det som tur var för alla hade haft bältena på sig fast dom var i chocktillstånd och så.. Men det var iallafall bra att inget allvarligt hände :).  Däremot så klarade inte bilen sig så bra, helt tillbucklad på ena sidan och det ena däcket var helt pajko!  

Så nu vill jag säga till alla att om ni bara ska ner till affären som ligger två minuter bort, ta på er bilbälte för det kan hända stora olyckor på små sträckor!!! Det blev en riktig kaotisk kväll och jag sitter här med rysningar i hela kroppen och tänker på alla som var inblandade och på Ina som sitter på sjukan nu..  USCH USCH USCH!!

Den här lördagen blev en olyckskväll vs hemmakväll.   take care / louise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback