sjuk

Det började redan i lördags morse med lite ont i halsen men sen har det bara blivit värre.. Hade ont som en gris igår så jag skippade skolan, hostade var femte minut och inte fan ville det bli bättre. Sen kom mamma hem med hostis och jag hällde i mig en hel del, vill verkligen inte vara sjuk :(  och jag trodde att hostisen skulle vara till mycket stor hjälp men neeeej såklart inte!  Kunde knappt somna för att det värkte så mycket och sen vaknade jag ett antal gånger av hostattacker som jag nästan spydde av.. Var riktigt yr, kallsvettas, hostar och har allmänt ont i kroppen :/ menmen nog om det! ikväll ska jag och mamma åka och titta på skor, jag hoppas verkligen att jag hittar några snygg till helgen :)

till alla er andra som också är sjuka, krya på er / louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback