trött?

Nej, konstigt nog är jag ju inte det =/. Igår så fyllde pappa år och det blev mys med film och fika, sen nördade jag framför datorn nån timma och sen blev det film igen med syster, efter det så blev det ytterligare nåhra timmar framför datorn och sen så hade jag tänkt att gå och lägga mig runt halv 1- 1! Men icke sa nicke för jag blev så rastlös att jag började städa på mitt rum och sen när det blev tråkigt så kikade jag in i Saras rum för att titta om hon var vaken och det var hon så vi började glo på en film som gick på tv:n, desperata kvinnor hette den och den var helt okej! Sara tänkte köra ut mig vid kvart i två men hon lyckades inte så bra så vi fastnade framför tv:n :O tio över 3 var filmen slut och då började vi leta efter en ny att titta på :D det blev tjorven och mysak den filmen är bara för härlig! Och efter att den var slut så satte vi på ett band med inspelade avsnitt av saltkråkan =) Vi tittade på två avsnitt som varade i ungefär 1 timme ^^ Så när klockan hade blivit 6 på morgonen gick vi och la oss - bättre sent än aldrig, eller? ;)  Iallafall så somnade jag runt 10-15 minuter över 6 och vaknade 15 minuter över 7 då jag gick upp för att ta mig till skolan.   Så man kan sammanfatta kvällen/natten med 4 filmer, 2 avsnitt av saltkråkan och 1 timmes sömn.   Men det var det värt för vi hade riktigt skojigt :)

vi bara kör
ikväll är det party, louise!

Kommentarer
Postat av: Antonia

lilla gumman, själv somnade jag innan tolv, den du ;)

2007-01-12 @ 14:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback