allsång på skansen :)

Jag, Johanna och Angelica tog 7:48 tåget till sthlm där vi mötte carina för att ta 47:an till skansen :)
Det var en rätt så lång kö och vi hade bestämt oss för att få sittplatser så carina och antonia trängde sig i kön och vi lyckades få 2 bänkar på hyffsat bra platser ;). Solen sken och vi ville bli bruna så vi blev pressers :D.
Det var supermysigt och en av de bästa dagarna på länge!
Under generalrepetitionen så fick jag, angelica och johanna sjunga en bra bit tillsammans med anders lundin och det var skoj :) knäppjökarna, antonia, carina och recbecka kilade iväg och käkade då, knasbollar.
Tråkigt bara att vi inte fick göra det i direktsändning, men vi var iaf med på tv ;)

Efter generalrepetitionen kilade jag, angelica och johanna iväg och åt kyckling med taccochips och gud så gott det var, sen behövde jag och angelica kila ner på toaletten där vi hade en kort men väldigt rolig konversation :D

louise: fick du ro ;)?
angelica: men, NÄÄÄÄÄÄÄEE!
louise: så det gick inte :O?
angelica: neeej, för dig då?
louise: haha, jaaa :D
johanna som stod på andra sidan dörrarna garavade as hell.

allsången var super och det hela slutade med att gessle the king tog över scenen och hela skansen gungade :)
funderar riktigt starkt på att gå på hans konsert faktiskt!

haha, sen så måste jag bara berätta att jag träffade MR.R också..
underbar kväll tillsammans med tjejorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback