SPICE GIRLS ;)

Har inte bloggat på ett tag pågrund av vädret, man vill ju vara ute och bättra på brännan medans det går ;)
Men i början av förra veckan så sa pappa att spice girls skulle komma till sverige och att jag och min syster så skulle få gå och se dom ^^ Men sen kom angelica hem till mig några dagar senare med metro tidningen där det stod att de bara kommer till London Madrid och Köln så jag blev as lack :( Så när pappa kom hem berättade jag det och till min förvånan så sa han att jag får åka till London och se dom :D är supernöjd och väntar på att biljetterna ska släppas, någon som vet vart och när de släpps?

Idag har jag varit hemma hos sötnosen johanna och pressat och varit ute med surfingbrädan ;) det var myspys och vi hade riktigt kul :)  angelica som är en trkmåns ville inte komma, dumma dig!
see you


Kommentarer
Postat av: angelica

Jag ville men mammsen ville mysa med mig haha..
Och vetuuu, mamma väckte mig halv sju i morse haha!
Men älskling vi ses i morgon. 8 tåget el hur?
älskardej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback