14 juni, vilken dag :)

Dagen då alla mina söta vänner hade deras sista skolavslutning i Nykvarn, förstår deras panik inför det.
Själv tog jag en sovmorgon till halv 11 och halv 12 tog jag och tove snabbtåget till grönan och shejkade i popexpressen tills angelica, johanna och antonia kom :)
Vi hade hur kul som helst och jag tror nästan att släng-gungan tog priset ;)

Sen på kvällen blev det avslutningsfest hemma hos chrille och det var fanimej bästa festen hittills, allt blir bara bättre och bättre med tiden så hur bra ska den här sommaren sluta egentligen :)
Iaf så shejkade vi som fan och det var mysigt men vi som åkte till phagen gjorde bort oss som fan och det svider nu.  Men helheten var underbar <3

    


bild 1: angelica i släng-gungan
bild 2: muppar i lustiga huset
bild 3: seriösa kamerakåtingar i lustiga huset
bild 4: tove och jag i berg&dalbanan
bild 5: fest alá christoffer :)
bild 6: lowlow turned luwluw ;)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback